covid-19

Corona nieuws

BLIJF zoveel mogelijk thuis
HOUD een veilige afstand
WAS vaak je handen
BEDEK je mond als je hoest
ZIEK? bel van tevoren
DRAAG altijd een masker bij het buitengaan

De Digitale Barman snelt ter hulp bij de heropening!

Gratis voor alle Yomie klanten!

hand bartender app

Ook al lopen de nieuwsberichten nog steeds over van Corona-nieuws, toch willen wij positief vooruit kijken. Wij durven al dromen van een tijd dat we terug op café mogen gaan, dat we terug gezellig uit eten kunnen gaan, dat we de zomerdagen mogen doorbrengen op een gezellig terrasje.

Toch zijn we ons bewust dat die heropening niet zomaar zal mogen. We zullen ons aan regels moeten houden, en eentje die al van in het begin van de Corona-crisis verkondigd wordt is de ‘social distancing’.

 

Wij van Yomie hopen hier ons steentje te kunnen bijdragen

en hebben daarom beslist om onze Digitale Barman aan al onze klanten cadeau te doen!

Op die manier kunnen de gasten in jullie zaak bestellen van aan hun tafel, zonder dat iemand de bestelling moet komen opnemen. En daarna kan je kiezen om ofwel de bestelling toch nog tot aan hun tafel te brengen, ofwel hen een seintje te geven dat ze de bestelling mogen komen ophalen, bvb. aan de toog.
Dus door de Digitale Barman ben je zeker dat je de ‘social distancing’ kan garanderen, daar zal zelfs een controleur niet rond uit kunnen.

gratis

Lees de voorwaarden!

Hoe werkt het?

  1. Je klant gaat aan tafel zitten, samen met het gezin.
  2. Iedereen aan de tafel scant de code; iedereen kan de menukaart bekijken op de eigen GSM:
    • Geen menukaarten op tafel die iedereen vastpakt
    • Geen menukaarten die worden doorgegeven van tafel naar tafel
  3. De bestelling komt aan achter de toog en/of in de keuken
  4. De bestelling wordt klaargemaakt
  5. De klant wordt bediend:
    • Ofwel levering aan de tafel – maar uiteraard met de nodige omzichtigheid (mondmasker, handschoenen,
      extra hygiëne,…)
    • Ofwel krijgt de klant een bericht dat de bestelling kan afgehaald worden aan de toog of een andere plaats waar je alle bestellingen klaarzet voor de klanten.

Wat moet ik voorzien en hoeveel kost het?

  1. De klanten brengen hun eigen GSM mee: gratis
  2. Wij geven de software cadeau: gratis
  3. Opvolging van de bestellingen à kan op je tablet of je laptop die reeds in de zaak aanwezig is
  4. Optioneel: een DirectPrint ticketprinter van € 350: als je graag hebt dat de bestellingen ook uitgeprint worden kan je ook een printer koppelen aan dit systeem. Op die manier kan je de tickets bij de bestellingen leggen. Zo is het voor iedereen duidelijk welke bestelling voor wie is als die opgehaald wordt aan het ophaalpunt in de zaak. Maar je kan dus ook zonder printer ermee werken.

Wat moet ik doen om hiervan gebruik te maken?

  1. Neem contact met ons op zodat we alles kunnen klaarmaken voor jou zaak – doe dit tijdig, want we hebben even tijd nodig hiervoor.
    • Een mailtje volstaat al
    • Doe het zeker vóór 01/06 – dan ben je zeker dat je erbij bent. Daarna bekijken we, afhankelijk van het aantal inschrijvingen dat we ontvingen, of de actie verlengd wordt of niet
  2. Jij bezorgt ons:
    • Je menukaart/prijslijst – liefst in een Word, Excel of PDF formaat, maar een scan of foto met je GSM mag ook. Als het echt niet anders kan stuur je ons een exemplaar (of een goed leesbare kopie) op met de post
    • Je lijst met alle tafelnummers zodat wij al voor elke tafel een code kunnen voorzien – vergeet die van op het terras niet!
  3. Onder voorbehoud dat je alles tijdig bezorgde en dat wij alles konden klaarzetten, zorgen wij dat alles klaar is tegen dat je weer open mag

Wat moet ik voorzien en hoeveel kost het?

  1. Vooreerst is het volledig vrijblijvend, voor jullie en voor ons. We willen een helpende hand bieden. Dus er is geen enkele voorwaarde of verplichting verbonden aan het gebruik hiervan
  2. Het is wel enkel voor klanten van Yomie
  3. Het gebruik wordt aangeboden gedurende 2 maanden, te tellen vanaf de eerste dag dat je terug open gaat, tot 2 maanden verstreken zijn
bolletje met driehoek

We hopen hiermee jullie weer wat bijgepraat te hebben, en verwachten snel iets van jullie te horen.
Tot spoedig!
Het Yomie team

HELP

telefoon kantoor

Kantoor – Support

+32 11 36 31 81

Klantenzone

Login Signage